Hülye reklámok 124 - mozishop.hu

Napokban kívántam venni ilyen mozifilmmel kapcsolatos cuccot. Poharat, pólót - ilyesmit árul a címbeli webshop.

Namost annyi problémám volt, hogy:
- már az gyanús volt, hogy az átvevőpontra nem írt ki címet, csak odabaszott a térképre egy nudlit, hogy "itt találod baszod". Se név, se kép, se cím, se semmi.
Gondoltam akkor biztos egyértelmű hova kell menni.

Nem hiszed hogy nem adtak elvárhatóan pontos információt? Akkor tessék a rendelésjegyzék:


Természetesen küldtek emailt is:






Mint látható, ez ugyanaz a rendelés, és itt sem adták meg rendesen hol is kéne átvenni a cuccot.
Ennél azonban jobban érdekelt mi a szarért akarnak engem telefonon zaklatni. Haver, leadtam a rendelést, megadtam a fizetési módot (hol és hogyan fogok fizetni), szóval csak akkor érintkezzünk a továbbiakban amikor átveszem az árút, vagy ha baj van (nem találom az átvevőpontot, módosítanám a rendelést, akármi).
De ismételten nem aggódtam, hiszen ha nem tud elérni a pénzemet attól még akarja vélhetőleg, szóval miért ne szállítana. különben is, gyökér, van emailem, érintkezzünk azon, az olcsóbb.
Meg aztán ígértek rendeléskövetést (fizikailag hol tart a csomagom stb.), meg volt elérhetőségük is, szóval ha minden kötél szakad...

- ja, elérhetőség. Az átvételi pontnak mint fent is látható nem csak címe és neve nincsen,de semmiféle elérhetősége sem, ha nem tudatosult benned.

- a rendeléskövetés is egy nagy kamu. De lásd, tényleg ígérik:


Ebből ennyi jelent meg:


Namost feltételeztem hogy azért van "elküldve" (ez nem a rendelésfelvétel alapállapota!), mert átküldték a központból az átvételi pontra.
Hát a nagy faszt.

- Átvételi pontot végül találtam, roppant érdekes élmény, para-rajongóknak ajánlott túra. Lehelt réen itt kell bemenni:



A kapu a képen nyitva van, különben sokkal ijesztőbb. Pláne élőben.
Rajta keresztül egy kicsi, romos-gazos udvarkába jutsz, ahol kicsi printelt lap irányít tovább az átvételi ponthoz - pont a legromosabb ponton van az ajtó.
Bemész, és követed tovább a méterenként lévő lapokat a nyillal, amik szövege kb.:
"Átveteli pont. Mol.hu az nem itt van köcsög!" -> "Ez még mindig nem a mol.hu, az máshol van baromarcú!" -> "Mondtam hogy húzzál a faszba mol.hu-hoz jött egyén, mer' lenyomlak mint bélyeget!" -> "Még mindig nem adtad fel a Mol.hu keresését? A seregem már élezi a belezőkardját!" és így tovább.
Roppant vonzó hely.

- Bekopogva végül az ajtón, morózus személyzet nyit ajtót. Bemenni persze nem lehet, ellenben csipás szemmel kérdezi: "Mifaszt keresel itt? (Ez nem a mol.hu.)"
Há mondod hogy ez-meg-az vagy, ezért-azért jöttél.
Mondja rossz helyen vagy, takaroggyá. Ha erősködsz, megmondja hogy csak a) b) és c) portálokkal vannak szerződésben, mozishopról még csak nem is hallott, húzzápicsába, ajtóbecsap.

- Na mondom, tartoztam egy úttal az Őr Dögnek, sebaj, lássuk oldal saját elérhetőségét.
Szám tárcsáz, felveszik, mondom, haver, itt a pénzem, szeretném nekedadni, de nem megy.
Mondja: ki a fasz vagy?
Mondom, na biztos rossz napja van, sikoljunk el fölötte, mondom ki, mit, rendelésszám.
Ő mondja, ilyen rendelés nincsen.
Mondom hátdevan.
Mondja, hiába próbáltak telefonon elérni.
Mondom tudom, nem érdekel, itt a pénzem, nem kell? Különben meg nem próbáltál elérni, pláne nem annyiszor, telefon jelzi a nem fogadott hívásokat, ebből elmúlt héten volt 1 db, köszi szépen, az sem te voltál. Nem kell pénzem? Már itt sem vagyok, kösz a semmit, telefon lerak.

- Köv. pillanatban telefon csörög, kötsög callcenteres a másik végén, mondja milyen hang ez mán, mondom én vagyok az Elégedetlen Vevő, húzzá anyádba, nem kellett a pénzem, nincs közünk egymáshoz.
Mondja, különben minden én [az Ügyfél] hibám, ők próbáltak telózni, nyenyenyem, miért nem jeleztem rendelésleadáskor hogy engem nehéz elérni.
Mondom azért baszod, mert ezt rendelésleadáskor nem jelezted. Az igazoló-email UTALT rá, de az automatikus, és különben sem látom be mi szükség az egészre, rendelés aktív, kiküldöd, kapsz pénzt mert átveszem 7 napon belül.
Erre leraktuk a telefont. Ő meg törölte a rendelésem.

Azért kapjunk már észhez: ha ügyfél pénzt akar hozzádvágni, akkor szedd már össze magad és tedd lehetővé hogy pénzt adjon neked, erről szólna minden vállakozás. Az ügyfél az nem Zavaró Tényező aki jobb lenne ha nem létezne, hanem az, aki nélkül az üzleted nem ér semmit!
Szóval segíts neki pénzt adni magadnak, vagy leírjuk hogy Roppant Hülye Vagy. Ne azt mond mitől hülye az ügyfél, hanem segíts neki ha már ott van és pénzt akar adni neked.

Viszont ilyen hozzállással, úgy hogy az átvételi pontként megjelölt helyszín nem is tud a céged létezéséről stb., nem sokat lehet elérni.
Én is csak azt tudom mondani, kerüljétek ezt a webshopot.





Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad