Ismerjük meg a Trónok Harcát 13

Igazából értem én hogy plot, de ha egy pillanatra kihúzzuk a fejünket a seggünkből, látjuk hogy Custer nem-tábornoknak nincs oka haragudni. Elvégre Havas János:
- nem nyúlt a nőihez
- nem is nézett a nőire
- nem vett el semmit
- nem avatkozott semmibe.
Elment utána a fák közé - de erre nem volt szabály! Mi ez, a Nürnbergi Ítélőszék hogy olyasmiért ítélnek el ami az elkövetéskor még nem is volt büntetendő cselekmény?
No, de látom én hogy itt nem lesz vége az új és új szereplőknek. Nyilván rájött mennyire lapos vacak a Jó vs Gonosz felállás - a kérdés az, van-e elég jó író ahhoz hogy még időben megváltoztassa a felállást, és nagy mindenki mindenki ellen intrikállá változtassa a művét? És tudja-e majd kezelni a többtucatnyi játékosát?
Bryenne... Jelenség volt, meg kell hagyni. Aztán mi lett mára szerencsétlen színésznőből...!
Mikor viszont Yara kamuzik arról hogy "én mégis felismertelek" eszembe jut Theon partraszállása - és ahogy ott kiálltja világgá hogy ő az örökös. Onnan én is felismerném...
Tyrion cselszövésénél a váltások kiválóak. Bár EZT tanulná meg Holywood - színvonalat produkálni.
Röpködnek a Házak nevei - mégsem tudunk toivábbra sem semmit a Hét Királyság királyság berendezkedéséről. Melyik hét királyságból állt össze a királyság? Kik a vezetőik? Megvan-e még az akkori felosztás, vagy már csak a nevében őrzi a dolgot a birodalom?
Megannyi kérdés, és sehol egy válasz.
PS: mi a fene van a háromszemű hollós álommal már?

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad