Amerikai szuperhősfilmek - Manhatten Hero (1980)

Eredeti címe "Hero at Large". Elvileg létezik szinkronja, gyakorlatilag kb. egy német honlapot találtam mikor rákerestem úgy.


Szóval maradjunk az eredeti (angol) nyelvnél.
És ez már vígjáték. Még nem valódi paródia, de műfaji szinten már vhol közelít. Ja, és Disney :(

Történetünk egy állástalan színészről szól, egykor ismert színésszel a főszerepben - de ez ma már kit érdekel? És ő a Jóbarátok Joeyjával szemben nem vicces. De a ruhája eddig talán a elgjobb, ha más nem:


És nem, nem vicceltem, szerintem tényleg látványos. Sajna a fickónak nincsenek tényleges képességei, és ez egy VÍGJÁTÉK, azaz nem lesz belőle a következő Batman. De né'dd má' kit fújt oda a szél mellé!

Na mindegy. Egy vasárnap délutánt el lehet tölteni vele, és ez a lényeg. A gyereknek meg el kell magyarázni hogy ha a tűzoltó azt mondta senki ne menjena házba,akkora valóságbansenki ne menjen, mert ők ezt hivatásból csinálják, és úgy is hogy tudják mit csinálnak három halott tűzoltó jut minden évben minden egyes kimentett emberre. Szerintem már az is igencsak hősies.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad