A magyar filmgyártás filmjei 263 - Bánk Bán (2003) / Boldog születésnapot (2003) / A boldogság színe (2003)

Kötelezőfeldolgozás. Hőőő, ez még nem volt feldolgozva? Sebaj, mi meg nem tanultuk. De megtanultuk elkerülni.

Rockoperaként van megoldva egy valódi vár igen kevés termében, kosztümösen.

Nekem kevés volt a helyszín, és komoly oka van annak hogy az operákat még a sajátnyelvű közönségnek is FELIRATOZZÁK, igen, színpadon ki van állítólag osztva egy szövegkönyv, hogy a kövér nő nem csak visít ám mint a leszúrt disznó, hanem mond is valamit.

Azért nincs tökéletesen elcseszve, egy 4/10-et kaphat.

-----------------

Első gondolatom: van-e köze a Halász Judit nótához?


Az első 10 percet ugord át a második 10 perces kezdéshez. Vagy csak én vagyok kretén.

Az egész igazán egy oktatófilm leginkább egy sovány forgatókönyvre pakolva "hogyan ismerkedjünk a 21. században". Arra jó is, de hogy filmként működjön én magasabbfordulatszámhoz vagyok ilyen jellegű filmnél szokva.

Nem az én ízlésvilágom amellett hogy a témát értékelem, így csak tippelni tudok egy 5/10-et.

----------------

Éééés íme az előző film pepitában, elvégre ha van egy jó ötleted nem azért írsz belőle két forgatókönyvet hátha az egyiket megveszik, errefelé azért írsz kettőt hogy hátha MINDKETTŐT megveszik!

Részemről ezt vmi kísérleti filmnek tekintem ami egészsikeresen próbálja kombinálnia színházat mint műfajt a filmezéssel mint műfajjal.
Filmnek önmagában pocsék, de ha a fenti szempontot vesszük, adok rá bátorításként egy 6/10-et.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad