A magyar filmgyártás filmjei 261 - Somlói galuska - kis pesti filmmese 15 percben (2002) / Szép napok (2002) / Uno (2002)

No, szerecsére egy kihagyással elég rövid filmcímek jöttek hogy meglegyen a három.

Miért nyomtja a riporter angolul a szarát? Feliratozás nélkül? Én értem, de sok kretén még mindig nem tanult meg angolul. Mert nyilván nem ifjúságnak, hanem nagykorúaknakfogom ezt vetíteni, nem azért mert, hanem mert.

Szerintem ne menjünk bele mennyire reális ingyensomlóit osztoogatni (meglehetősen túlértékelt étel amúgyis), foglalkozzunk a tulajdonképpeni filmmel.
Ami tulajdonképpen jól van összerakva,felépítve, viszont Csányi Sándor itt irritáló. Én megcseréltem volna a szereposztást közte és  Kamarás Iván közt.

Nem feltétlenül sikeresen közvetíti a boldogságot, végülis direktbe tolja, de így is megér nálam egy 7/10-et, mert az eleje nagyon erős, az elképzelés méltányolandó, és a karaktereket jól megírták.

-------------------

Ezt ígérik előzetesben:


Az biztos, hogy ezeket a minden és mindenki összefügg mindennel és mindnekivel filmeket meg lehet írni jól, normálisan és azzal az attitüddel hogy "a sztori megírja saját magát".

Az viszont biztos, hogy Tóth Orsi dögös.


Az is látszik hogy a rendező képes valamire. De ez még nem az.
Ha nem lenne benne annyi punci megemlíteni sem lenne érdemes.
1/10

---------------

Aszondja dokumentumfilm, mégis azegyetlen kommentben ezt mondják:


Hát, csak 15 perc, derítsük ki.

Nem, nem doku, hanem poszt-apokaliptikus kisfilm.

Létezik egy interjú a rendezővel a filmről, de illető kretén. A filmnem Mad Maxes, máveletlen tahókám, pusztán poszt-apokaliptikus. A "kannibál-szerűségek" H.G. Wells Időgépét idézik


a történet pedig a későbbi Az Ember Gyermeke,ami bár 2006-os, de legalább beazonosítható ha ezt néznéd.
Ötletem nincs viszint miért Uno a cím (azért kezdtem keresgélni).

Most értékelhetnem kéne a dolgot önmagáért, végülis az imdb-re már helyesen került fel a műfajbesorolás.
De annyira igénytelen a készítő (és mindenki a stábból) hogy annyit nem tesz meg hogy a wikipédián kijavítsa/kijavíttassa a dolgot? Mert ugye a port.hu hülye, de és a wikipédia tartalmi része erősen ideológiailag átitatott, de az ALAPADATOKAT mégis, nem lehetne tisztába tenni?
No és mint mondtam nem tudni miért Uno, plusz nagy történetet se láttam a filmben, szóval a látványt és a sebességet le tudom pontozni 3/10-re,de részemről kalap, kabát.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad