A magyar filmgyártás filmjei 190 - Egy nap rock (1981) / Fehérlófia (1981) / Fogadó az örök világossághoz (1981)

Koncertfilm az akkori Sziget-fesztiválról. Ugyanúgy sokelőadó, fesztivál, Hajógyári-sziget, csak másként hívták a rendezvényt (és nem folytatólagos még a Pepsi-Szigettel sem, mert ugye a Siget-fesztivál előtte meg az volt).

Nem nagyon mozdul el a felvétel a színpadtól - ezt fel lehet hozni negatívumnak. Ugyanakkor érdekes hogy ROCK szól, nem pop, és az elejét-végét azért megcsinálták hogy több legyen mint egy sima "felvettük a koncertet, letudtuk" dolog.

Legalább 6/10.

-----------------

Újabb rajzfilm. Áh,a Hétszünyű Kapanyányi Monyók. De rég hallottam a történetet. Majdnem tökletesen elfelejtettem hogy a végén felzabáltatja magát a griffel. Így darabonként hagyja hogy a hátasa elcsócsálja a lábát, karját...

Meglehetősen agresszív rajzstílusa van a filmnek, én úgy 14 éven aluliaknak biztos nem ajánlanám, inkább 16.

A végére szerintem gyengül a minőség, valószínűleg többek között mert az ősmagyar mondából átnyergelünk a keresztény faszságra, de egy 7/10-et mindenképpen megszavaznék.

--------------------

Lassú, agyaros "mindenki ugyanarra hajt" film mint az Ágyúgolyófutam, csak annak vansebessége, vagy az Aljas Nyolcas ami szintén egy kocsmában játszódik (bár azt nem láttam, csak a trailert), és a vége is tök hasonló.

A karakterek elég változatosak,és elég jól kihasználja a helyet (emeletes épület, belül középen nyitott, külső fal), szóval miért ne próbálnék adni rá egy 4/10-et?

-----------------


Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad