A magyar filmgyártás filmjei 141 - Szegénylegények (1965) / Szerelmes biciklisták (1965) / Tilos a szerelem (1965)

A link vszeg változni fog idővel, akkor majd mindenki keressen utána. Nem direkt link, de majdnem, és mert így döntöttem. Amúgyis ki tudja.

A történet szvszegy nagy lol, mert ha '69-ben még '48 után takarítanakakkor a) k*ra ráérősencsinálták b) nagyon nem volt hatékony a dolog és nem is várható változás ha engem kérdeznek. Ja, 1800-as évek. Feketefehér.
Ilyenkor pedig eltűnődöm:

 vajon hol a másik három?

Tipikus jelenet a filmből:

Csakhogy ezzel én nem tudok mit kezdeni. Ez nem egy Visszatérő ahol ha nem történiksemmiannak is jelentősége van, amik meg igen, akkor pláne. Itt csak úgy szar az élet. 1/10 ha az kell neki.

----------------

Feketefehér - nyilván csak hogy örüljek. Spontán Énekelnek - csak hogy az előző fillm után pattanásig feszítsék az idegeim.
Cim-cim-cimborák stlusban nyomják, közben néha verset szavalnak, néha 80 éves mámikák hajtanak15 éves fiúkákra.
szerintem ez a 2VH előtti házasulós filmek vmi mutációja. 1/10

------------------

Nem tudom hol olvastam, de teljesen egyetértek vele:

"A régi agyar film szar. Nem szeretjük őket, nem emlékszünk rájuk, nem lettek maradandók még azok sem, amiknek belénknevelték a címét, mint a Tizedes meg a többiek - abból is csak arra a mondatra emlékszünk "Tizedes úr jelentem, az oroszok már a spájzban vannak.""
Én célcsoportként a Rejtő-könyvek szerelmeseit céloznám meg vele (kihaló állatfaj).
Tényleg nem jó film, a poénok erőltetettek, a színészi játék eltúlzott, karikatúraszerű.
2/10 pusztán a végén a befejezésért, ahol megjöna vazérkar, mindenkit nekiáll kitüntetni, csak a végig egyetlen ésszel bíró Tizedes mondja azt, köszöni szépen, ő inkább hazamegy.


Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad