Amikor én még kissrác voltam - nem voltak ébresztőórák

Talán 20-25 éve bizony ha fel akartál kelni korán - és felakartál ha gyerek voltál, mert vasánap 7:00-kor kezdődött a hét egyetlen jó műsora a Disney Délutánon kívül, de a tényleg király rajzfilmek 7:00-kor mentek, mint az Árkádia Elsüllyedt Világok, Tini Ninja Teknősök, meg hasonlók -, akkor bizony nem volt csilivili mobil választható csengőhanggal, maximumra nyomott hangerővel.

Ha fel akartál kelni, akkor ahhoz vagy egy egész rádió kellett (ami egy volt a családnak, és az nema te szobádban), vagy egy átkozott vekkert kellett beüzemelned, ami aztán:
- nem hagyott aludni téged
- gyakrana szomszéd szobában lévőket sem
- nem csak téged ébresztett fel, de minden szomszéd lakás minden lakóját is MUAHAHA!


Hallatszik milyen hangos.

Egyébként szerelni nem tudtad, mert ha megkísérelted kinyitni a hátlapját, millió darabka szétugrott, és sose találtad meg hogy az órás helyrerakja.
Én kettőt-hármat tettem tönkre mire felfogtam XD

A maradék lehetőség azvolt hogy szépen szugeráltad magadnak mint Mörtó őrmester a Halálos Fegyver akárhányban - hogy keljél fel időben. Aztán vagy bejött, vagy nem.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad