A magyar filmgyártás filmjei 94 - És a vakok látnak (1943) / Fény és árnyék (1943) / Futóhomok (1943)

MINDIG TUDTAM hogy a vakok látnak! Főleg a vak komondor!


És ha már elkezdi felolvasni. miért hagyja abba? A minőség miatt is nehéz olvasni, meg ha már elkezdte én nem kezdem el, nyelvtanból meg amúgyis egyes:


Gondoltam a házasulós téma ellenére adok neki egy esélyt,íme a film legizgalmasabb jelenete, egy 2VH-s bunker megtámadása:

Talán azért nem látok itt semmit, mert nem vagyok vak. 1/10.

---------------------------

 Én kérem férfiasan bevallom nem tudom hogy a képeken 2 vagy 3 nő van, és hogy a baloldali képen melyik van a másikról. Se a hajviselet, se a hangjuk(!) nem árulja el nekem.

Könyörgöm, legyél már oly' jó hogy rendezőként tisztábanvagy azzal mik a lehetőségeid, és vagy nézzenek ki ugyanúgy végig a szereplők (haj, ruha, valami) vagy mond meg a nevük, mert én legyek süket és vak, de nem megy követni, főleg hogy még felse robbant semmi.
Cserébe viszont van állatkínzás:

1/10. Ránézésre viszont tudnám ajánlani helyette Robin Williamsel a Csodás Álmok Jönnek-et.

-----------------------------

Nézhetetlen kópia. 1/10



Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad