A magyar filmgyártás filmjei 90 - Szerető fia, Péter (1942) / Szíriusz (1942) / Tavaszi szonáta (1942)

No lássuk, miből nem élünk. Nos, én ezzel nem tudok azonosulni, és erőst sistereg is, helyenként elviselhetetlenül.
Ugyanakkor mindig akad olyan perverz aki a kötelezők olvasása közben rákattan Mikszáthra, amit én fétisnek tartok, de mit szólok én bele mások szexualizálásába?

Szóval részemről 1/10, de egy rétegnek megérheti próbálkozni vele. Ha nem süketülsz meg a sistergéstől, de bejön a műfaj, TE adhatszrá 7/10-et.

-----------------------

Beszarsz, Vissza a Jövőbe agyar prototípus! A Spontán Éneklés elmaradhatatlan kellék, és a kóia valójában eléggé nézhetetlen, de baszod, Vissza a Jövőbe! Vagy épp Kate&Leopold.

1/10, nézd meg inkább amit mondtam. De baszod...!

--------------------------

Valaki összefoglalt a tartalmat:

Felmerült bennem, etikailag akkor most A SAJÁT LÁNYÁT DUGJA MEG?
Tudod mit? Ezt most kihagyom. Talán túlérzékeny vagyok, de inkább adok 0 pontot és hagyom rátokaz ítélkezést mintsem pici lelkembe tapossak.




Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad