VHS és zenekazetta digitatalizálás

Hordom én itt össze a sok sületlenséget régi filmekről, de mi vanha Neked van valami felvételed régről amit valamiért(pl. mert nem tudtad hogyan) difitalizáltatnál, azaz megint megnéznélcsak nincs hozzá lejátszód.

Nyilván nem fogok tudni mpost egészországra kiterjedően részletes listát adni,de így is több minta semmi:
Digitalmaster

Szépen leszedik a felvételről a szalag sistergését, és a kép is oké lesz,a szalaghibákat (képi hibát) amennyire észrevettem kiszedik. Igaz én nem vmi feketefehér, 8mm-es kópáról VHS-ített cuccot vittem, hanem egy tv-ben felvett anyagotamiszínes volt, lol.

Azt is el kellmodani hogy kényszeredetten DVD-re, CD-re kívánnak dolgozni, ha te pendrive-ra szeretnéd azon meg fognak lepődni (gyanítok vmi másolásvédelmi cécót, de hagyjanak már lógva mikor a családi házivideók a legnagyobb sláger!)., és a file-formátumokhoz sem értenek. Hiába kértem mp4-be mindent, szegények azt se tudták az mi, leragadtak az alap .wav-nál vagy hasonló (itthon gyorsan átformáztam a cuccost hogy ne foglaljon akkor helyet).

De a munkát elvégzik, és tényleg jó minőségű kópiát kapsz avégén, tehát a funkcióját ellátja. VHS és zenekazettát (= MC) egyaránt vállalnak.

Csak szólj már a megrendeléskor hogy neked elég pendrive, majd hozol hogy felmásolják rá.

Ha mégis DVD-t szeretnél, de meggondoltad magad, íme egy oldal ami várhatóan segíthet neked. Még nem próbáltam, de kiindulásnak mindenképpen jó kell legyen.

Oh, és végül van BP-en egy mozi ami nem új, hanem "régi" filmeket játszik, pl. cikkszerint épp a Hetedik-et. Az a Brap Pittes film. Szerintem túlértékelt, de legalább mindenki tudja hogy miről van szó.

Azt mondjuk nem vágom honnan lehet tudni a műsorrendet, hiszen a Pesti Estben jóformán már csak a Cinema City hálózat van benne (art-mozikból csakacirko-gejzír, multiplexből ha kettő a CC-hálózaton kívül), és online se látom a Bem-et pl.a port.hu listáján.

Na, mielőtt vkiazt hinné önsajnálkozni kezdtem elpostolom eztet.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad