Hülye reklámok 48.

Így jár aki nem néz eleget tv-t, lemarad a leghülyébb, legostobább - sőt: legFÉLELMETESEBB reklámokról!

Azt sem tudom mit reklámoz, mert mikor megláttam a beszélő hasat, én bizony mondom elmenekültem a csatornáról.







Nem vicceltem, ez kérem egy fogzó has.

Mintha a fogzó vaginától nem tört volna ki a frász millókat (a 2007-es Teeth a gyártási költségének tízszeresét hozta), vagy személy szerint ne lennék mindig ideges az orális szextől (fogak, bazmeg!), most még testrablókat játszanak a Rémecskék is


Félre ne értsetek, a harmadik kar még be is jött, és inkább őt mint Denzel Washingtont fehér lovon

(jó, oké, ez vmi Isaiah Mustafa, de én mindig azt hiszem hogy Denzel Washington!)

de én úgy menekültem a beszélő hastól, mint ... mint a Szellemírtók remake-től amikor megláttam hogy fog kinézni az új csapat:




Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad