EP-választás

Fontos-e ki megy az Európa Parlamentbe?

Számomra nem. Pontosabban nem látom hogy az lenne.

Temrészetesen lehet hogy az, de van pár dolog amit előtte tisztázni kellene:

- Mit csinál az Európa Parlament?
- Milyen jogköre van annak akit oda beválaszunk?
- Mennyiben önálló a belföldi politikai munkától?
- Miért akar a válsztható párt vagy személy oda bekerülni?

Bár nyilván milliárdokat költöttek reklámra (gyakorlatilag az elmúlt héten tízpercenként csöngött a telefon, mert az automatk sosem pihennek; még jó hogy aludni hagytak, bár aki éjszakás, azt nem!), és úgy tesznek mintha valami is múlna a dolgon, mégsem sikerült olyan alapvető információt közölni, hogy mégis mit a kánya az az Európa Parlament?

Aztán ha azt tudnánk is, mi garantálja hogy nem Kétharmad Viktátor mondja meg ott is mi történjen?

És még ha kiderülne is hogy lehet ott valami érdemi munkát végezni, akkor is: ki mit kíván ott csinálni?
Leginkább senki semmit, csak egy újabb kasszába akarnak belenyúlni. Mert "elfelejtették" közölni mik a terveik, dacára a reklámra elköltött milliárdoknak.

Végül pedig én nem is tekintem magam ezen ország polgárának. Nem vagyok keresztény, tehát a használatban lévő (bár nem a hatályos) alkotmány szerint én nem vagyok ezen állam polgára. Csak véletlenül itt élek.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad