mentő aki nem ment

Tegnap kb. 16.20-kor az Erzsébet-híd pesti hídfőjénél egy mentő helyszínelt.

Tőlük kb. 30-50 méterre, kb. félúton a rakpart felé egy idős asszony kábultan, összeesve, a bal karját fájlalva üldögélt a földön.
A férje, szintén vagy 70 éves ránézésre, nyugtatgatott egy arra haladó másik városlakót hogy jól meglesznek, és én mint jó városlakó amúgyis úgy voltam vele, nem sok közöm van hozzájuk, akár turisták, akár nem.

De mivel a szimptómák amatőr számára egyértelmű hogy "szívroham is lehet", és mivel ott állt a közvetlen közelben, hát gondoltam odamaegyek, és szólok, 1 perc bele kell férjen neki, az semmi.

A mentő személyzete a kocsijuk mögött nyüzsgött, bár látszott hogy leginkább a töküket markolásszák, de a kocsiban volt vmi mentősnő, nyilvánvalóan adminisztrációt végezni, hát gondoltam nem zavarom a munkavégzést, és az adminisztrációs személyzet tudja úgyis kit tud arrébbküldeni nem többre, mint egyetlen perc.

Elmondtam a nőnek a szitut, mire:
- Hívjon neki mentőt.
Én: Baszod, most hívtam. (Mellesleg mobil nem volt nálam.)
Mentős: Nekünk másik betegünk van, aki épp most halt meg. (Tényleg ott volt mint később láttam a hollazsák.)
Én: Akkor az már ráér...

De továbbra is baszott reagálni.

Ezt meguntam, és mentem a dolgomra, de miközben a buszmegállóban várakoztama  Ferenciek Terén, gondoltam szólok egy másik egészségügyisnek, elvégre ott a gyógyszertár, szegről-végről az munkatárs, talán érteni fogja, és biztos van telefonja.

Annak areakciója ez volt:
- Olyan amit elmondott (hogy a mentő leszarja a bejelentést) márpedig nincs.
Én: Hát pedig baszod VAN.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad