videoletöltés

Kicsit késő van ma már, de jó zárása lett a napnak:

rájöttem mi volt az amivel gyakorlatilag bármilyen videot le tudok tölteni amit a neten keresztül le tudok játszani ránézésre flashplayeren keresztül.
Eredetileg azt hittem ez az FLV-player, de mint kiderült az bizonyos helyeken egyszerűen nem hajlandó látni hogy ott van videofile. Nem tudom mi alapján válogat, mert volt olyan ahol avit, volt ahol mpeg4-et nem akart leszedni, míg máshol avi-t leszedett.
Viszont lejátszónak tökéletes ha már le van szedve a file.

Viszont az FVD Suite nevű program felrak a böngészőbe egy ikont amivel immáron akadálytalanul szdhetünk le ami tetszik.
A probléma ezzel a programmal azonban hogy fogalmam sincs hogyan kell installálni. Telepítésekor az tiszta hogy válasszuk a "custom installation"-t ha másért nem, hogy ne állítsa át a kezdőoldalunkat, ami tökre idegesítő.
Nem tudom hogy újra kell-e indítani a gépet hogy az ikon feltűnjön, vagy mi a követelménye, nekem az után tűnt fel és maradt működőképes hogy uninstalláltam(!) a programot a gépemről, ami egy vicc.
De mint mondtam megéri szenvedni vele.


A másik faxa dolog hogy végre kaptam a bótban ecet-ízű chipset! Ez annyira brutálisan perverz ötlet, hogy külföldön már kipróbáltam, és azóta vártam hogy megismételhessem :D

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad