aukciós oldalak

Na, megint valami amit a büdös életbe' nem fogok hazsnálni. Mert jól átvernek.

Egy réges-régi számítógépes játékot vadásztam le nagy-nagy lelki rászánás után a zsivbvásár.hu-n.
Nem kellett volna.
Legközelebb inkább megbízok vmi online boltban, mint élő magánszemélyben.

Mert ami megérkezett - mert javára legyen mondva illetőnek elküldte - az egy olyan CD volt, ami gyakorlatilag el sem indult.

Rendszerspecifikációval, a program kompatibilitásával semmi gond nem lehetne alapesetben, ennek utánajártam. De a program rövid úton összeomlott holmi bug miatt.

Persze az illető nagyon tapasztalt ezt a portált (a zsibvásár.hu) illetően, így rögtön megérkezéskor már kiverte a palávert hogy moströgtön nyomjakértékelést.

Mivel a cucc megjött, én adtam is, gondoltam probléma van letárgyaljuk, esetleg később változtatok az értékelésen.

De persze rudolf47 nagyon jól tudta hogy rontani az értékelésen az oldal nem enged (érthetetlen módon), és azt is nagyon jól tudta hogy az odal semmilyen feelősséget nem vállal, mi több az üzemeltetőnek semmilyen elérhetősége nincsen.
No meg hogy kis kezdőt rögtön meg lehet szivatni.

Persze abba 2000 forintba nem fogok belehalni felteszem, de akkoris kurvára elvette az egésztől a kedvem.

És még csodálkoznak hogy olyan bizalmatlanok az egyszeri vásárlók az online-értékesítéssel.

Hát tudjátok, megvan annak a maga oka.

És mindenki jobban teszi ha rudolf47-től semmi nem vesz, mert nem kap a pénzéért semmit.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad