hülye reglámok 6.

Ez a reklám annyira fantasztikus, hogy meg kell osztanom veletek.

A flashreklám neve: "Free electricity for your home" (= ingyen elektromosság otthonodba) és "Electric companies will hate this" (= az elektromos mávek ezt útálni fogja!).

Ez annyira evidensen átverésnek hangzott, hogy reményteljesen rákattintottam.

Első meglepetésemben nem tudtam hova lenni a röhögéstől: "ha te is egy olyan amerikai vagy mint én..."
Mivel ezt egy 100% magyar oldalhoz csatolva láttam, hát mondom döbb. Alapból is hülye aki a netre egy általános érdekeltségű reklámot adott ország lakosaihoz címezve rak fel, de hogy egy olyan országban hírdessen így, amiről tudja hogy ezek szerint nem célcsoport...

Másik: a reklámon a fotó valami elektromos generátort mutat (amennyire én értek hozzá...). Ehhez képest a reklám minden valószínűség szerint napelemekről szól.

Napelemek... A nagyon megható "jajj én mennyire szenvedtem -40% fokos időben mikor szétfagyott az elektromos vezeték és lefagyott a házi benzines generátorom..." részek mellett rátér, hogy milyen tökjó a napelem, mert akkor is van ha kifogy a szén, meg a hasadóanyag (atomreaktorhoz)...
No drágám, vajon hogyan gyártják a napelemet? Hát gyárakban, nyersanyagokból, és az energiát biza a nagyteljesítményű központi erőművek adják...
És mint korábban is asszem megjegyeztem: egyetlen atomerőmű (pl. Paks) kiváltásához az egész Dunántúlt le kéne tarolni és folyamatosan gyártani rá a napelemet...

Arról nem is szólva, hogy a napelem működéséhez napsütés kell. Ha az idő felhős, vagy éjszaka van, akkor nincs napelem. Persze  vanni van áram belőle, mert akkumlátorokban (= elem) tárolja a felhalmozott töltést... És vajon mi van az aksiban? Egy nagy rakás igen-igen erős sav. Tiszta környezetszennyezés. Nem hiába találták ki az elemek gyűjtőpontjait.

Az is vicces, mikor megjegyzi, hogy "a gonosz elektromos művek" még egy olyan "piti kis -40 celsius fokban" sem képes 100%-ban biztosítani a folyamatos energiaellátást.
Hát kérem, -40 Cfok az már extrémnek tekintendő, azért is van drága hírdetésben szereplő mukikám kötelezve államilag a házi generátorra. És drágám ha AZ lefagy, azért nem a "gonosz kapzsi társaság" a ludas, hanem Te, aki nem vettél megfelelő minőséget, holott tudtad mi lesz.

Megjegyzem -40 Cfokban az aksi is simán le tud rohadni. Főleg a házigyártású. És a napelemeknél még további problémák felmerülnek (mint helyes dőlésszög, ütésállás a jégeső miatt stb. stb.).

Végezetül pedig had említem meg, hogy bár a reglám 7 perces hosszt ígér, annál bőven hosszabb. Én a 8-nál kikapcsoltam, mert láttam hogy még csak most kezdene a tárgyra térni, azaz minimum 30 percet ott ülhetnék (nem hiába nem volt a flashvideon görgetősáv, se videohssz-kijelzés.


Hogy miért megint reklám? Hát meg van annak az oka, amit viszont itt most nem akarok elmondani, de hasonló témájú, csak túl személyes.

Viszont legközelebb: "hogyan tegyünk ingyenes online játékokat fizetőssé?" lesz a téma.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad